Medewerkers

MEDEWERKERS


Tjeerd Roelofzen - Vestigingsmanager 
‘Een premiummerk vraagt om een premiumbenadering. Bij ons wordt u daarom ontvangen door zeer gespecialiseerde en betrokken medewerkers, die u op alle mogelijke manieren van dienst proberen te zijn. Zij laten u tot in detail kennismaken met The Persuit of Perfection. Wie hoge eisen stelt aan uitstraling, kwaliteit en comfort, is bij ons aan het goede adres.’

Paula Egging - Hostess
Paula Egging is het visitekaartje van Lexus Amsterdam voor bezoekers. Met haar charme stelt zij iedere bezoeker op zijn gemak. Wie telefonisch contact zoekt met ons bedrijf, komt via Paula bij de juiste persoon terecht. Of zij zorgt er voor dat de juiste persoon contact met u opneemt.

André Out - Verkoopadviseur
‘Lexus vertegenwoordigt klasse. Van ontwerp tot realisatie wordt tot in detail perfectie nagestreefd, om een geweldige rijbeleving te bieden en tegelijkertijd rekening te houden met de omgeving, onze wereld. In lijn met deze Lexus-filosofie besteden wij bij Lexus Amsterdam veel aandacht aan het bieden van maatwerk aan onze klanten. Als adviseur vertaal ik de individuele wens en behoefte van de klant naar een passend advies. Dat gaat in een prettige sfeer. Zo heb ik vele klanten al meerdere malen mogen adviseren bij hun nieuwe aankoop.’

Erik Sanders - Verkoopadviseur 
Zijn eigen visie op mobiliteit, kwaliteit van auto’s en beleving sluit naadloos aan bij Lexus. Dat maakt Erik Sanders Lexusman pur sang. 
‘Het past bij Lexus Amsterdam de klant te laten ervaren wat Lexus is en wat wij als Lexus Amsterdam kunnen betekenen. Service en kwaliteit beginnen al als een klant binnenstapt. Een klant verdient exclusieve aandacht. Graag maak ik tijd voor klanten om uitgebreid samen te kijken naar de individuele mogelijkheden voor Lexus-mobiliteit.’

Onno Klinkhamer - Account manager zakelijke markt
Voor ondernemers en de zakelijke rijder heeft Lexus een zeer onderscheidend aanbod. Wij kunnen verschillende segmenten bedienen met prachtige modellen, van CT200h tot LS600h of RX450h. Alle voorzien van innovatieve technieken op het gebied van milieu, veiligheid, luxueus comfort en kwaliteit. Lexus biedt betrouwbare mobiliteit met bovendien een aantrekkelijke financiële keerzijde: door de hoge restwaarde en lage onderhoudskosten liggen de leaseprijzen laag. De ‘Total Cost of Ownership’ hoort tot de laagste van Nederland. Ook de gunstige fiscale bijtelling voor de CT200h levert een bijdrage aan de populariteit van deze auto onder de zakelijke rijders. Meer weten? Neem contact op met Onno Klinkhamer.

Karel Vesters - Serviceadviseur
Iedere Lexusklant heeft periodiek contact met de serviceadviseur(s). De serviceadviseur beantwoordt alle vragen omtrent service en onderhoud. 
‘Vragen beantwoorden is vrij eenvoudig. Het is dan ook vooral de organisatie eromheen die ervoor zorgt dat de klant goed wordt geholpen. De hoge standaard van Lexus Amsterdam geeft de klant hoge verwachtingen, en terecht. Wij stellen alles in het werk om die verwachtingen waar te maken. Zo nemen wij de agenda van de klant als uitgangspunt bij het inplannen van onderhoud en bieden vervangend vervoer óf de Red Carpet Treatment. Ook en vooral bij service gelden maatwerk en goede communicatie als sleutel tot succes.’

Sjaak Westbroek - Serviceadviseur
Perfect onderhoud begint bij een perfecte service. Klantvriendelijkheid staat bij Lexus Amsterdam op de eerste, tweede en derde plaats.
‘Periodiek onderhoud, een bandenwissel, het is noodzakelijk en hoort nu eenmaal bij autorijden. Wij zorgen ervoor dat de klant hier weinig of geen hinder van ondervindt en zijn dagelijkse bezigheden gewoon kan vervolgen. De Red Carpet Treatment is voor veel klanten een uitkomst, met als extra service het reinigen van de auto aan binnen- en buitenzijde. Maar liefst twaalf chauffeurs zijn hiervoor beschikbaar. Bij kleine servicewensen, bijvoorbeeld het plotseling moeten vervangen van lampen, is een afspraak niet nodig. Dan wordt de klant direct geholpen.’